15:32 23.05.2022
S presunom marketingových aktivít do internetového prostredia sa môže zdať, že šli reklamné predmety do úzadia. Ich využívanie má ale stále silný potenciál:
- podporovať predaj,
- šíriť povedomie o značke,
- budovať vzťahy so zákazníkmi,
- upevňovať vzťahy so zamestnancami spoločnosti.
Ako reklamné predmety správne využívať, aby naplnili ich potenciál?
1. Obdarujte s nimi svojich zamestnancov
Či už pri príležitosti Vianoc, pri splnení konkrétnych výkonov alebo len tak za to, že pre vás roky pracujú. Darovanie reklamného predmetu napríklad v podobe hrnčeka na kávu, diára na zapisovanie nápadov alebo firemného trička s vlastným menom nikoho neurazí, ba dokonca poteší a utuží vzťahy.
2. Reklamné predmety ako darček pre zákazníkov
Darovať ich môžete na rôznych výstavách, veľtrhoch alebo pri inom priamom stretnutí so zákazníkmi či partnermi. V tomto prípade by neurazilo napríklad pero s vlastnou potlačou alebo ceruzka, ktoré sa vždy šiknú.
Hodnotnejší reklamný predmet môžete darovať napríklad aj k objednávke v určitej hodnote, čo môže zároveň podporiť predaj.
3. Podpora podujatí
Reklamné predmety môžu byť taktiež skvelým sponzorským darom či už do tombole na ples, stužkovú alebo ako forma podpory športových súťaží, mestských a iných podujatí. Darom môže byť napríklad USB s logom firmy alebo iné hodnotnejšie reklamné predmety.
Samozrejme, existuje mnoho ďalších využití, ktoré pre vás môžu byť len prínosné. Je len na vás, ktoré reklamné predmety a ako využijete.